Saturday, December 13, 2008

**Poya2 Dengan Eka a.k.a cikTsunade


Sabtu minggu lepas.. 6hb ..aku bertolak dengan kekasihku iaitu
motor Lagenda 110Z kesayangan aku .merempit ke Sungai Petani .
haha..aku mengambil masa 1 jam 15 minit untuk sampai ke destinasi,,..
cepat jugak la kan..orang lain depa cakap.
ambik masa 1jam setengah.hahhaha.. Bleh gagah dasatnya aku ..
kena ujan rintik2.. hahha..
Kebas tangan jek.. Aku risau gak tayar depan motor aku nie..
dah hampir 3 tahun nie..sejak beli tak tukaq2 lagi..sib baik selamat pergi dan balik...

Kat SP eka belanja mekdi .aku hentam Big MAc Burger Dan Bubur ayam.
muahahha aku tak makan dari semalam wo0o0o0..mau tak hantam cmtu...
hahhahhaa...dah hampir kebuluran dah,..

Pas makan kami p main bowling dua orang kami kat The store tu la.
lupa lak nama apa...hebat tol kami main,hahhaha tiada tandingan .. :gelak guling2:

Pastu turun g PC Fair kat ruang legar tuh..fuiyoooo ramai giler..
dah la ruangan sempit.nk tgok apa pon sesak nafas..
so,sempat la aku beli cooler sebijik jek...Ada lampu..ingt nak beli mouse dan usha2 barang lain..tkdan plak...

Kie,antar message..Kie ni best friend masa zaman sekolahan dan sebelum dia kawen..apa2 masalah,,aku le tempat dia mengadu.. Bila dah kawen..takde la kaco aku nie lagi.huhuhuh..
DIa kata nak belanja..tunggu la dia.. dan ingatkan dia nak bawak anak bini,rupanya dia p sorang.huh..aku pnya la nak tengok anak dia... Dah lewat..
sempat minum sambil sembang kat Nasmir depan tu jek.Lain kali plak la paw die..
mau paw baik2 punya mamat nie.hahhaha..sebelum cuti sekolah aku
cadang nak turun SP sekali lagi..
maw poya2 lagi.hakhakhak..sapa nak ikut joommm...

Adeh..rupanya,cuti sekolah nie,paling jauh aku p,SP jek la..adeh deh,..sat je rasa dekat 2 minggu je lagi sekolah nak bukak dah..sop sop sop..pantas toi masa berlalu.... :(


Bergambar selepas cuci longkang kt The Store S.P

Eka tengah bilang wet yang dah abes sebab
belanja aku yang tengah kebuluran..hhahaa







0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino