Monday, December 15, 2008

** Aku Telah DiTag Oleh Abe Setimray


hahhaha..abe setim ray telah menamakan aku orang pertama dia tagg..ceesss..mjur senang saja tagged dia nie.
mau kena macam kacipo ritu,.berpuluh jam baru siap.
hahhaha..


ok..ini dia Tag aku itew

a) 7 fakta tentang aku

1. Perempuan
2. belum berkahwin.walau sangat layak sudah untuk kawen :P
3. Anak ketiga
4. Seorang yang comei.lallalalla
5. Serius dalam perkara yg perlu serius ,
dan amat bencikn orang yg mungkir janji.

6. Tak sukakan tekanan.
7. Bercita-cita agak tinggi walau aku rendah :P



b) 7 perkara menakutkan aku di duniawi ini

1-Kehilangan ibu dan ayah aku..tak dapat aku nk bayangkan...
2-Kematian dalam keadaan kufur..takot..
3-memikirkan dosa2 ku..
4-melukai hati insan lain.
5-kehilangan orang2 tersayang.
6-takot untuk kahwen.hakhakhak..
7-takot kehilangan panca indera yang dikurniakanNYA.



c) 7 lagu yg paling aku layan

1. Dealova-Once Dewa
2. Cinta dlm hati-ungu
3.Di dalam sepi itu-sudirman
4. Karavansary/matsuri-kitaro
5.jauh di sudut hati-sudirman
6.Ku tak suka lagu ini-yovie n nuno
7-Lagu2 XPDC nyanyian mael. dan ada beberapa lagu lg.
salamiah hasan menghitung hari..



d) 7 perkara yg aku selalu sebut

1. hakhakhak
2. sumbunk
3. uuuuuuuuuuu...waaaaaaaaa
4. cesss
5. mencik
6. ehemmm
7. erk



e) 7 perkara yg bernilai bg aku...guess wut??

1. Mak ayah aku
2. diri aku
3. fmly aku
4. Saat2 indah..kenangan lalu
5. pc aku nie ha
6. hp
7. nikmat ketenangan



f) 7 pertama kali dalam hidup aku...

1. tgok wayang masa umur 12thn.itulah pertama n terakhir kalinya.

2. Bawak motor paling jauh.iaitu ke SP.thun lepas.
sebab kursus kt hotel sri malaysia.tu pon jenuh pujuk
mntak izin ayak aku..dia suro naik bas je p.huhuhuhu..
ade plak..

3. Beli motor bulan feb. 20069Lagenda 110z

4. Jumpa seseorang yg belum pernah jmpa sorang diri di tempat orang.
bulan 5 2006.sib baik jmpa orang baik hakhakhak..

5. Pergi ke rumah mak angkat di jengka 1st time bln 5 2006.
dan dia sgt syg aku walau 1st time jmpa.huhuhuh..
uwaaaaaaaaaaaaaa.windunya nk p jengka..sopx3

6. excident sampai terbang macam superwoman .
sorg bdk pompuan bwk keta tak reti p belah haku,
msa on d way nk p belajaq motor.amik lesen kt mergong.
mujur la luka kat tapak tangan je..

Allah masih sygkan aku..tapi..sakit o0o0..fobia sat..
yang best nye bleh teruskn perjlanan p belajaq motor lagi lak tu.

7. Bawak keta tahun 2007.hakhakhak..
p belajaq keta terus kena bawak.jauh plak tu cikgu tu musing.
main lap bnyk gile..balik2 mlm tu sakit kaki..




g)7 org untuk siapkan tag ni...lalalala

1. incikneng.
2. haryanisss
3 .Zati
4. abe g (Dato geliga)
5. Nrshasha
6. Kosh/safiyudin
7. Gunjack
8-medea.

hahha siap sudah,,mekasih..

6 comments:

Pok-Din Inc on December 16, 2008 at 12:28 AM said...

oh tidak...
guwe suke no 7..
tp di tag org ke-6..
patut ke guwe selesaikan Tag itu..
hehe..

tunggu la... ade kerajinan guwe buat.. huh~

e.i.s.r.a.a on December 16, 2008 at 2:06 AM said...

selamat pagi selasa.
kejiiiiiiiiiiiiiiiiii *sambil hentak2 kaki*

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on December 16, 2008 at 5:36 AM said...

hakhakhak..mana ada keji..itu utk2 insan yg ku syg loh

incik neng on December 16, 2008 at 6:01 AM said...

oii oii neh apsal jahat sangat tag aku neh... tkmo belanje makan nasik ayam madu aaa cni hahhaha

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on December 16, 2008 at 6:45 AM said...

ai tk minat ansik ayam madu.hakhakhak... sila la jwb

dayana on December 18, 2008 at 6:58 PM said...

eh cop mak
de nk 7 org jek kn di tag
saye org no 8 la mak
tayah wat la kn kn kn?
ngeh3

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino