Monday, October 15, 2012

Travian:Rumah Agam Wira


Rumah Agam Wira (T4)


Setiap kampung  boleh menakluki 3 Oasis iaitu pada Rumah Agam Wira tahap 10 / 15 dan 20. Pemain akan mendapat 25% atau 50% tambahan sumber yang dimiliki oleh oasis ke kampung anda (bergantung kepada jenis oasis yang ditakluki).

Maklumat berikut boleh didapati di Rumah Agam Wira:

   * semua oasis yang dijajah bagi setiap rumah agam wira
   * bonus produksi yang diterima dari penjajahan oasis
    *pemilik oasis yang dijajah

Rumah Agam Wira anda boleh anda buang atau runtuhkan sebaik sahaja selesai anda telah menjajah oasis yang anda kehendaki tanpa menjejaskan fungsi wira atau oasis.Oasis anda tidak akan hilang atau terlepas dari jajahan anda walaupun anda meruntuhkan Rumah Agam Wira anda. Malah Wira anda boleh melakukan serangan dari kampung yang tidak mempunyai Rumah Agam kerana di versi T4 ini , telah diwujudk Tukar Tempat Tinggal Wira.Anda hanya perlu tandakn tick di kotak Tukar Tempat Tinggal Wira Untuk Memindahkan Wira Anda Bagi melakukan Serangan dari kampung yang anda kehendaki.. Lebih Mudah kan. Jadi, tidak hairanlah ramai pemain  kini lebih menggemari versi T4.

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino