Thursday, October 25, 2012

Gerakan "R" bukan sebuah Parti Politik




Ramai Politikus yang masih tidak faham & takut pada Logo "R"... Semenjak pengaruh "R" semakin meluas & mendapat sokongan sehingga ke-luar Negara, ramai Politikus-Politikus terutama yang berpihak kepada Parti yang membentuk Kerajaan Federal menjadikan Gerakan "R" sebagai musuh mereka... Untuk apa..?

Gerakan "R" bukan sebuah Parti Politik, majoriti Penggerak "R" adalah Rakyat Negara Malaysia yang tidak pernah mendaftar sebagai ahli bagi mana-mana Parti Politik baik pro Pakatan Rakyat mahupun pro Barisan Nasional.



Matlamat penubuhan "R" ialah untuk menuntut HAK Rakyat yang telah dinafikan oleh "Tangan-Tangan Berkepentingan" di peringkat Kerajaan Federal. Perjanjian yang telah ditandatangani 37 tahun dulu telah dilacurkan untuk kepentingan Politik Politikus "Kelas JahNam".

Politikus x perlu takut pada Gerakan "R"... Segagah mana Gerakan "R", sehebat mana penggerak "R", sekuat mana pengaruh "R" x kan mampu untuk menjatuhkan mana-mana Kerajaan di Malaysia walau setelus mana pun Pilihanraya diadakan sebab Gerakan "R" tidak akan layak bertanding dalam mana-mana Pilihanraya di Malaysia.


Politikus... Takutlah pada Rakyat yang dinafikan HAKnya & takutlah pada Tuhan yang diingkari ajaran-Nya. Jangan bergelar "Politikus" kalau takut pada Huruf "R".
 
 
 

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino