Sunday, January 11, 2009

** Sahabat KU Tengah Sedih Sepertiku


ermm.nmtah la apa nak cakap..serabut betul aku sehari dua nie.macam2 yang timbul... @sedihPenat aku.. Erm.. Member baik aku pon call ada prombelm dengan bakal tunang die.. susah ati gak aku..kehabagiaan kawan2 adalah kebahagiaan aku jugak..member aku nie memang baik sangat.. Gadis lulusan Egypt.. Dalam bidang Al-Quran N Sunnah.. @kakros01 Pernah beberapa kali menghadapi masalh dalam percintaan lantaran dia lebih suka menarik diri demi kebahagiaan orang lain.. Susah nak jumpa orang yang kebahagiaan ada di depan mata tapi,melepaskan demi orang lain.. @sembah memang aku tabaik die dalam kes nie... kalau aku,.belum tentu aku mampu untuk melakukan tndakan dan keputusan sedemikian.. Memang dia menjadi idaman ramai.. Laki orang pon berkenan dengan dia ..Lemah lembut..Tapi tegas macam aku orang nya.. tang tegas tu je macam aku..aku ganaz.tak lemah lembut macam die.huhuhuhuh... @kening Masalah sekarang mamat yang sejak kat kolej suka kat die.dah dapat die.tapi, sekarang seperti mempermainkan dia pon ade.sebab dalam masa yang sama ada orang lain..perghh.Panas giler aku dengar..Patut la selama nie ade sorang abag angkat die melarang die menerima mamat nie.. macamnie la rupanya..bila dah dapat tak tahu nak hargai..uwaaaa.. sedih bangat kawan aku nie... cian die..lebih lagi bila cincin pon dah beli untuk bertunang. dan dalam masa yang sama lelaki tu belum buat keputusan untuk pilih sapa.kawan aku memang sedia tarik diri.. @marah ada plak dia cakap dua2 dia nak..sengal punya jantan.eiiiiiiiiiiiii... Panas aku dengar nie..masalah sekarang nak berbincang pon tak boleh sebab lelaki nie taknak jumpa dan payah nak angkat phone. dalam amsa yang sama taknak lepaskan kawan aku nie.. ni macam kes dera jugak nie..menyeksa kawan aku nie.uwaaaaaaaaaaaaaaa..hangatnya aku...@marah Masalahnya jugak mamat nie pegang kad kredit kawan aku..dan janji tak nak guna..cuma pegang je..tapi dia dah beli macam2 dengan kad tu..ampeh giler..so,aku da bagi idea kat kawan aku suro report kata ilang kad tu.dan wat lain..hhuh,,ntah boleh pakai ke tak ntah la.huhuhuh ...
Moga sahabatku ini menemui jalan penyelesaiannya..aminnn..
Pic aku dengan member aku tu beberapa tahun lalu sehari sebelum keberangkatannya ke mansoura,Egypt.sekarang bertugas sebagai guru J_QAF
kat johor.. Munirah..




@senyum

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino