Saturday, January 03, 2009

** ESok Start Sekolah..


Ho0ho0ho0ho0hoh0ho.. Pejam celik pejam celik dah cukup sebulan 1/2 aku cuti.. da start sekolah 4 hb 1/2009.. @rindu adeh cepat nyer masa berlalu.. dah abis 2008.. @sedih lom kawen gak lagi aku.hahhahaha.. @guling ntah la..baru dapat khabar bahawa member2 risaukan aku..muahhaha..amik berat gak kawan2 aku rupenyer..padahal aku tak rasa tekanan ape pon..bagi aku..semuanya sudah tertulis,,kalau aku gedik. nak kwen sangat2 pon.tapi kalau dah belum jodohku ..belum la..huhuhuh..

MOga 1430 membawa lebih sinar dan bertambah ilmu dan iman aku..moga dapat aku bahagiakan insan2 di sekelilingku... memang ku akui,.aku lebih memntingkan orang lain dari diriku sendiri..adeh.. ntah la.tanpa ku sedar..blapikir2 iyer jugak apa kawan2 aku cakapkan..Aku berusaha untuk kahwenkan dua sahabat baikku. sampai ke jinjang pelamin.huhuuh..sedangkan aku sendiri lom kawen.wkakakakka...Bagi ku kebahagiaan kawan2 ku adalah kebahagiaanku juga..bior le pas depa kawen depa tak ingtkan aku pon..pasrah je la andainya terjadi sekaliponkan.. hhuhuhuh..@jelir

Adeh.cmna la anak2 didikku untuk tahun 2009 nie..makin teruk rasanya.. @penataku paling sayang anak2 murid yang ku didik selama 3-4 tahun yang skrg ni di tahun 6 dah.. Disiplin dorang ku didik dari dorang darjah 2. sampai darjah 4.berbeza yang aku ajar tahun lepas..yang aku pegang darjah 4 je.. bawah didikan orang lain.hurmm..tataw la nak cakap.pelajaran pon teruk. disiplin pon sama..@waswas
penat rasa nak cover balik hasil didikan orang lain.aku nak betulkan balik...@sembah penat.

Aku memang cenge dan skema sikit soal displin.hahahhahhaa .. @adil Sume sekeliling tau la aku cmne..mmg garang wes.tapi aku takde la sampai pukul budak2.. kalau abih nakal la mkna tu kalau aku tibai tu..huhuh..suara kat sekolah tu takda suara sapa la yang paling kuat.. Sebagai staff pon aku tegas gak jangan marah na @senyumkenyit

Tapi,yang peliknye la kan.. Ade jugak orang kampuang tu nak mai meminang aku yang garang nie.wakkakakkakak... @setan dugaan betoi..sabar jek la..hahhaha ..Tapi kan.korang jangan tataw.klu kita menolak risikan dan pinangan orang nie.. mmg akan ade jugak kesan.. huhuh.macam aku la dipitnah oleh orang tu yang nak pinang aku kat anak dia tu.. cess.ampeh gila,mau aku ngamuk gak dengar pitnah yang tak berasas tu.@marah
nasib baik aku ni sabar n cool.muahahhahhaha..@kakros01
penat dah aku nak taip nie.adeh..tengok la sok persekolahan sesi baru.huhuhh@adil




:reading::reading::reading::reading::reading::reading:

4 comments:

e.i.s.r.a.a on January 4, 2009 at 3:25 AM said...

salam tahun baru.
selamat kembali berkhidmat. kim salam pada adik lelaki yu eh. =)

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on January 4, 2009 at 10:22 AM said...

salam juga padamu... mekasih anis sayam.hhuhuhuh.ok oke

incik neng on January 4, 2009 at 5:38 PM said...

lek aa kak rinna ..kawin je pon
ak doakan kak rinna kawin ye yehhh!

medea dayana on January 7, 2009 at 10:55 PM said...

mak, ape la pitenah yg org buat tu mak? busuk hati de mak..nk kaver malu kene rijek la tu..
org ckp, biar busuk ketiak, jgn busuk hati..
sabar ye mak..

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino