Thursday, January 15, 2009

**Bertapa Di Hospital



Kelmarin 14/1/2009 kami sefamly berkumpul kat Hospital SUltanah Bahiyah..anak sedara aku Haris Abid perlu menjalani MRI.MRI ni untuk mengetahui keputusan dan melihat urat saraf..ala yang perlu masuk terowong tu..yang tu la..huhuh siksa tol.dari kol 11.hingga kol 6 petang tunggu.alih2..tak dapat buat jugak sebab dia takmo tidur..klu pergaerakan skit pon takkan dapat gambaran yang depa nak..tnggu punya tunggu dia tak tido gak walau doktor dah berikan ubat tido..terpaksa kena tunda plak ke tarikh yang lain..adoiiiiiiiiii..penat giler weii....

Mengapa perlu ramai menunggu di hospital??? ahhaa.ada masalah yang perlukan kami semua menjaga dan berkumpul menjaganya....yang sukar untuk diceritakan... berharga betol anak sedara kesayangan aku nie.... moga2 dia dapat bersama kami..korang doakanla dia memihak kepada kami...

@doa

Kat bawah nie pic2 kami semasa kat hospital yang dapat aku snap...huhuhuh


Anak sedara aku dan abang ipar aku turut bertapa di hospital sampai tersenguk-sengguk.


kesian..sampai tertido ..

2 comments:

e.i.s.r.a.a on January 16, 2009 at 10:27 AM said...

salam

oh. syafakALLAH buat comel boy. gambar yang last tu macam kesian je. atas kerusi saja eh?

Gunjack on January 16, 2009 at 11:21 AM said...

aahh atas kerusi tempat tngu nk masuk MRI.huhuuhh

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino