Wednesday, July 08, 2009

**Tag Dari ab310


Akhirnya berkesempatan jugak aku jawab tag ini.huh...terjawab sudah..
1) Kekasih saya adalah : Seorang MAN teruna yg siyes dan Tegas!:inlove:


2) Saya sedang mendengar : bunyi suara dari drama arab yg ayahnda ku sedang tengok kat astro ART.

3) Mungkin saya patut : membuatkan bilik ku ini kalis bunyi..aman dunia rasa...

4) Saya baru sudah : melepaskan tuala!

5) Beza rakan, sahabat, kawan : lebih kurang sama jek.takdak beza sangat.

6) Saya tidak faham : mengapa skandel ku perlu dihantar bertugas ke miri.:ayokona:

7) Saya perlu mencari : Jalan untuk terus mempertahankan apa yg dimiliki dan mencari apa yg belom dimiliki..:lamagawa:


8) Ayat terakhir yg dikatakan kepada saya : Nite. (lallala yg lain ai abaikan..ai ingt yg nie je)
:sweaty:

9) Makna kehidupan : Penuh aturan dan perjalanan yang telah tertulis buat semua insan.. Penuh ranjau onak duri.

10) Cinta itu adalah : Sesuatu yang sukar untuk dimengertikan
:inlove:

11) Saya paling suka : Di ada sisi ..auwww..:please:


12) Saya akan cuba : Merealisasikan apa yang diimpikan.

13) Mengapa rakyat Malaysia suke menggunakan LAH di akhir ayat mereka? : Sebab suka LAH!

14) Telefon bimbit saya : ada 3 yang semuanya koman.Sapa nak hadiahkan hp amat dialu-alukan.

15) Katil saya : penuh dgn bantal.

16) Soalan yg bagi saya tidak perlu ditanya : Soalan no 13.

17) Teknologi adalah : untuk memudahkan.bukan bertambah menyusahlan manusia.

18) Bagaimana saya boleh memasak masakan yg saya paling pandai masak? : Macam tak betol ja soklan nie.kalau aku lapaq aku masak la laksa tu.walau cmne pon.
:argh:

19) Semalam : Dier call cakap boss nak antar g miri.cessssssssss.

20) Hari ini : adalah hari RABU.

21) Malam ini saya akan : menanti sesuatu..

22) Esok pula saya akan : teruskan kehidupan yang ada.

23) Saya betul2 inginkan : ada di sisinya..arggggggggggggggggghhhhhhhhhhhh.

24) Badminton atau futsal? : Ntah la.dah lama x main !

25) Karaoke : Pon dah lama tak karok..

26) Kereta : kereta yamaha boleh?

27) Bilik yg terang atau gelap? : Yang redup kurang cahaya.lampu romantik..auwwwwww..best..semangat nak wat sumthing.

28) Makanan jepun adalah : ebiko yg best pon.!

29) Ayat terakhir yg anda nak katakan pada seseorg : I MISZ U
:woooh:

30) Siapa yg anda ingin tag? :1-Wan Kamarul .2-Hannin. 3-Sapa2 yang nak buat!

4 comments:

|a|r|i|e|z|a| on July 8, 2009 at 12:57 PM said...

) Saya baru sudah : melepaskan tuala!

wah!! hahaha.. ni xde pakai ape2 ke time jwb tag ni? haha patut la jwpn pun 'transparent' hahah
xx

Anonymous said...

melepaskan tuala dari tangan..bukan dari body ku :P lallala

wanensem said...

1) Kekasih saya adalah :pompuan

2) Saya sedang mendengar :kipas yg rosak
3) Mungkin saya patut : makan

4) Saya baru sudah : makn

5) Beza rakan, sahabat, kawan : sama ja kot

6) Saya tidak faham :c++
7) Saya perlu mencari : resepi yang best utk makan

8) Ayat terakhir yg dikatakan kepada saya :anda telah ditag
9) Makna kehidupan : hidup dgn nyawa dan berkeliaran d muka bumi
10) Cinta itu adalah : Sesuatu yang sukar untuk dimengertikan:inlove:

11) Saya paling suka : makan
12) Saya akan cuba :jalan2 cari makn
13) Mengapa rakyat Malaysia suke menggunakan LAH di akhir ayat mereka? :sebab semuanya ada pnyakit lelah
14) Telefon bimbit saya :buatan cina makau

15) Katil saya : penuh pijat

16) Soalan yg bagi saya tidak perlu ditanya : semua soalan

17) Teknologi adalah : suka suki dan hiburan semata

18) Bagaimana saya boleh memasak masakan yg saya paling pandai masak? : sebab minyak ikan pernah meletup kat muka sy

19) Semalam :masak daging hangus
20) Hari ini : hari rabu
21) Malam ini saya akan : masak daging merah

22) Esok pula saya akan :g shoping

23) Saya betul2 inginkan : ayam nandos
24) Badminton atau futsal? :duA dua x minat
25) Karaoke : aku prefer karok jamban

26) Kereta : chevo mcm bumblebee

27) Bilik yg terang atau gelap? : yg terang sng baca buku
28) Makanan jepun adalah :makanan yang aku suka,antaranya jajangmyun(without pork)ramen n shusi

29) Ayat terakhir yg anda nak katakan pada seseorg : i TRyyyyy

Anonymous said...

sayam abg wan...

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino