Sunday, July 26, 2009

**Best Jumpa Kawan-Kawan Lama




Bergambar dengan Asmah Dan suami
Cuti sekolah bulan 6 ritu member aku cik Asmah nie kawen.Orang Kuala Nerang.
Bertugas sebagai Pendidik kat sebuah sekolah di Daerah Sik..Lama sungguh tak jumpa dia .
Berapa tahun tah..asik berhubung dgn SMS dan tipon jek..Dengar kabar selalunya asik putus chenta ja...
Last year dia ada cite yang putus dengan sorang mamat ,sebab mamat tu tak dapat terima famly die
..sadis jugak aku dengar..Yer la.kitorang orang miskin,bila orang yang nak kita takleh nak terima famly kite..
go to hell la kan..

Yang menariknya,dia nie memang suka orang kije tentera2 nie.hu3....
last2 dapat tentera gak kat dia..Orang Batu Pahat,Johor.
Alhamdulillah.

Apa yang mengejutkan kami,masa 1st time tengok dia masa majlis kawen dia tu,ialahhhhhhhhhhh..
dia mengembang..Terpaku kami 3 orang nengok dia...Ni yang aku jeles nie..Dulu dia kecik dari Cik Intan kawan baik aku nie.Sekarang lebih besar dari Intan... Isk... Jeles toi melihat perkembangan dia..tambah2 kat punggung..wuuuuuuuuuu....

Wut ever.moga bahagia cik mah...muahhhh..Windu teros zaman2 sekolah dulu...:puppyeyes:

Aku Dan Intan(my best Friend)

Aku,Mah Dan Zai

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino