Sunday, April 19, 2009

**Teringat Kisah Lalu


erm...tengok kalender semalam,baru aku perasan bahawa arini 19/4 ..:ha?:. terus terimbau kenangan lalu yang pernah berlaku dalam hidupku.. teringat bahawa arini besday some one.:hilo:.. Tapi sekarang dah lost contac.. Walaupon aku masih berhubung dengan ibunya.hu3..iye la..mana boleh terputus hubungan aku dengan maknye...sopx3..terus sayu teringat maknye yang baik dan sayang kat aku itew..:yawn:.Dan hanya tahun ini aku tak dapat wish besday kat die.kerana aku sudah tidak menyimpan contac numbernya.:yawn:..Yang berlalu biarkan berlalu..Kita cipta pulak sejarah baru..:woooh:Moga semuanya lebih indah:inlove:Aminnnn

3 comments:

Anonymous said...

kisah lalu itu memang indah

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on April 19, 2009 at 6:21 PM said...

mukan indah..tapi sedis..hu3:(

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on April 19, 2009 at 6:21 PM said...
This comment has been removed by the author.
 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino