Wednesday, April 01, 2009

**AKU KEMBALI


aku kembaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii setelah kabinet telekom kat kampung aku kena curik..hakhakhak...ampeh giler TM wat kije..cehh..hari2 aku bergaduh dengan operator stimik n TM.alasan mengong je dorang bagi kenapa lambat siap..

@marah@marah@marah@marah

sepanjang ketiadaan intenet..daku merasakan bahawa duniaku begitu sempit.macam katak dibawah tempurung pon ado.. iyo la... tak dapat info yg sepatutnya... tak tahu perkembangan dunia.. selama nie aku dapatkan info dunia melaui tenet nie la... adejj..memang tersiksa benor la sepanjang takdo tenet..isk isk isk....

6 comments:

Anonymous said...

Asyik kena curi yer kabel tipon....
Upah la jaga tiang tipon tuh....

Dengar citer TM pun x larat nak pasang kabel kat sana....
Asyik lesap jer bila dipasang....

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on April 2, 2009 at 3:47 PM said...

ni bukan kabel kali nie..tpi peti kabinet depa yg kena curi. http://www.talikom.com.my/copper42.jpg ha nie lebih kurang..tpi besor lgi lagi rupenyer ..mende nie la yg kena curi..tp orang luar yg curi,depa nek keta

Wira on April 2, 2009 at 6:59 PM said...

Kali nih tong tu lak diorang curi....
Mmg ganas2 la orang sana yer....
Kawan yang dok kat sik pon komplen....
Pakai tipon TM kira bayar bulan buta jer la, sebab x dapat guna pun....
Line asyik kena kebas....

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on April 2, 2009 at 9:56 PM said...

rebat la.hahahhahaha

Wira on April 3, 2009 at 12:17 AM said...

Dalam sebulan hanya beberapa hari yang boleh guna, mmg tension ler....

TM pun malas nak repair, siang repair malam hilang....

Pasni upah la pak gad jaga tong tuh, jangan dicuri lagi....

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on April 3, 2009 at 7:25 AM said...

ala upah la org kg jaga kan.hu3 tpi belah sik nu kan.. hutan bnyk sebab tu senang depa nk curi

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino