Tuesday, April 28, 2009

**Poya2 Kat Kluang,Johor


hola hola holaaaaaaaaaaaaaaaaa...:woooh:.Akhirnya sampai jugak aku menjejaki bumi kluang.
Kira2 pukul 6 pagi 22 APRIL aku tiba di Kluang.Naik teksi dengan kawan aku,
atiff g Ke kuaters tentera Di KEM Batu 3 Kluang..1st time aku masuk Kem tentera..hahhaha...
adeh.:argh:.memang jenis aku tak bleh duduk rumah jenis tingkat2 kena share dinding,
bumbung lantai dengan orang nie..Orang tengah menumbuk kat tingkat ateh pon dengar.
.orang berlari kat ateh pon bising dah..adeh deh...tak bleh la...:scream:

Jeng jeng..Petangnya aku jumpa dengan syuc,dia amik kat kem heheheheh...
Dan kami terus
pergi mencari rumah Dato F..hahhha pusing punya pusing punya pusing,
akhirnya terjumpa gak rumah nya .
yang ada pokok pelam di depan rumah.
Tapi sayangnya tuan rumah takde.adeh..call punya call dia ade kat JB..
:tsk:
sedihhhhh.. surprise tak menjadik plak....
Jumpa la kami dengan ayahnda nya sahaja yang ensem..llaalalalallala...:astig:

Keciwa betol la aku tak dapat jumpa dengan pemilik Pajero itu..hanya Pajero aje yang ada.
Pastu syuc bawak g makan chikenchop.Thnks Syuc..
penat tak abis kat sekolah da kena bawak aku ga cari Dato F.
:sweaty:

Chicken Chop


:astig:Aku bercadang nak bertolak ke KL Pada ari khamis 23HB..hurm...
SMS punya SMS tunggu encik F nie,dia cakap petang baru dia bleh balik Kluang..
So,aku pon batalkan la untuk bertolak ke KL petang tu,Jeng jeng,
encik Fa datang amik aku kat blok G5 kat kem Batu 3.hehehhe..
memang leceh sebab kena letak IC untuk masuk ke Kem nie...
Akhirnya aku berjumpa jugak dengan mamat yang tak pernah mengexspose kan
diri dia dan dia tak pernah berjumpa dengan mana2 member yang
dikenali di alam siber selama 10 tahun dia mengenali tenet..
hahha bangga nya aku,aku orang 1st dapat jumpa dia..wahai encik F.
.kenali dah la dikau bahawa daku seorang yang degil,sedegil degil kamu.degil lagi daku ini..
berjaya jugak aku buat propaganda untuk berjumpa kamu..surpriseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...hakhakhak




Encik F belanja chicken chop n cheese kek kat heidi's..
sedapppppppppp chickenchop dia,tak muak..nyum nyum..
tapi encik F makan eskrim tak pelawa aku.uweaaaaaaaaaaaa..
By da way..thnks a lot encik F sebab belanja chickenchop n cheese cake
serta support tambang bas g KL.hehhe lain kali blanja lagi taw..
Ting Q juga sebab kalut malut ngantar daku kt stesen bas kluang itew...
hakhakhak... caya lahh...sempat juge snap gmbar MR F nie...
tapi tak bleh tayang kat org sbb dah buat perjanjian...

:woooh::devilishgrin::puppyeyes:

Encik F.. tidak ku sangka kamu memberitahu ayahnda mu bahawa akulah pengantar jeruk pelam itew..adeh...terlalu jujur kamu wahai encit F... Lain kalai jangan bawak keta laju2 :hilo: bila boss pangei pulang... Lain kali cakap ja ada urusan import eksport dengan pengantar jeruk :yawn:..

**Kem batu 3 tu,husben kawan aku duduk kat situ..dorang duk kuaters tentera dalam kem tu..

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino