Sunday, February 15, 2009



mouse baru aku nie ha.... ehehhehhehe...dah lama ku nak beli..lebih membuatkan aku nak beli bila mouse aku yang selom nie wta hal..klik sekali dia kuar mende yang diklik tu berkali2..
klu smilie tu..sekali klik dia kluaq 3 smilie,,@gila tu yang aku beli gak nie..murah jek la...

aku mana aa ada wet nak beli mahai2.. tapi..transparent punya la..hakhakhak..aku dah lama usha transparent muose nie..kalau boleh,keyboard pon aku nak yang transparen punya...tapi tak jumpa lagi aa.kalau ada sapo2 nak hadiahkan kat aku leh gak @guling@guling

Yang macam nie ka >>
@guling





COmei ka mouse transparent nie.hehehhe

... dalam sedih2 nie aku takda kije aku wat la kije..hmmm... hiburkan hati yang duka nestapaaa.. @sedih@sedih@waswas@nangihawat dengan hang nie rina weiiiiiiiiiiiiiiiiii

1 comments:

Ochie~(^_^)v~ on February 16, 2009 at 1:05 AM said...

alala sedih knp plak?? hehe
sabooo k

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino