Wednesday, September 09, 2009

Kabel Power supply Terbakar


adeh..dugaan lagik...semalam tdo ..pastu kol berapa tah blackout ...bila dah ok,aku bangun nk on pc..hahaha.. ampeh..tak leh on.. check punya check suis yg sambungkan ke pc, kat power supply tu panas dan tengok2.kesan terbakaq dah.uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... black out punya pasai ... chair.gif maka aku g la beli power supply lain yang murah2 ja .then pasang balik sendirik.huhuhuh....naim takdak aku wat suma sendirik..idup jugak pc aku ni ha,.dengan aku yg xdak pengalaman wat sendirik nie tongue.gif ewahhh...

*Bila kita apat dengan seseorang,selalunya apa yang kita rasa dia juga seakan rasa.then bagaikan kita dapat rasa biarpon berjauhan ..
:inlove:

**My dier akan mula bertugas di Miri start 1 oktober nie.. ::(sedihnyerr...

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino