Wednesday, September 02, 2009

**Jalan2 Bazar Ramadhan Di Stadium Darul Aman


Pada hari sabtu dan isnin lepas,aku ikut abg dan akak ipaq serta ayah aku g bazar ramadhan.
Bazar kat stadium Darul Aman,Alor Setaq la.. aku sebenarnya tak suka sesak2 dengan orang nie.
tapi,nak tengok akak aku berniaga,aku follow la jugak..

Akak aku berniaga lauk pauk.memang sejak dulu dan bukan bulan ramadhan pon,akak aku memang berniaga
nasi campor nie.Tapi,kat depan taman Vistana dekat dengan Hospital Sultanah Bahiyah ,Langgar .
Dulu,aku memang tolong dia masak dan berniaga kalau tibanya bulan ramadhan,Tapi,sejak 3 tahun lepas,
aku pon dah sibuk dengan keja aku,aku tak dapat la nak nolong2 dia lagi.nolong amik lauk dan makan ade la .hux3.
ni gambar2 yang aku amik aritu.

Lauk2 bakar dan goreng.

Gulai Daging Tempatan dengan rebung.sedap.

Ikan keli bakar

dua org yang bantu akak aku berniaga.kiri birasnya.kanan,anaknya(merangkap anak menakan aku)
Berjenis gulai..



Ni anak sepupu aku,dia jual ayaq..ayaq rambutan korang pernah makan ke?
he3..sedap gak taw.dia jual.sapa2 yang nak rasa cmna,g la cari kat stadium skrg.

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino