Tuesday, September 28, 2010

Gath Travian 2010


 «(´¯`´¯`)»




Telah lama rasanya tidak mengarang sendiri cerita di blog ni..kesibukkan mengatasi segala.
Sibuk dengan WW Holder myx4.Persediaan aidilfitri dan sebagainya..






Baru2 nie,Rina telah terbang ke ibu negara..Untuk menyertai Gath travian yang telah dirancangkan.
hari Jumaat 24.09.2010 Rna telah menaiki penerbangan Air Asia AK  pada pukul 9:50 PM..


Ermm..macam mana gath ni boleh  diadakan ei?? Segala nya bermula bila John Veritas / Baby Milo 
bertanya bila mahu turun KL untuk lepak dengan dorang(abg azrin/baron/parkie/rey  dan lain).
Iye la.bila tengah borak2 kat skype, dorang cakap "kami nak kluar lepak nie".Maka tetinggal la daku tiada teman sembang.


Maka secara berseloroh,daku cakap,kalau ada penaja flight. anytime.hu3...
Kebetulan saje lihat promo Air Asia.. penerbangan pergi dan balik dari Alor Setar.Sungguh berpatutan.Maka,saje tanya pulak pendapat abg saye,bro azrin..
antara tiket flight dengan register maxis broadban,mana nak pilih dlu?
Sepantas kilat beliau menjawab,tiket flight.sebab masa tu myx4 da nak habis.Tak perlu sangat maxis broadban tersebut.Dengan itu,terus diriku menempah tiket penerbangan pergi dan balik ke KL.


Dengan itu.bro azrin dan john lah yeng bertanggungjwab menyebabkan berlakunya gath ini... John siap apply cuti pada 25.09.2010 untuk gath ni.. Terharu dowh John..u mmg bezt..




Tapi,amat terkilan bila sepol /zerox tidak dapat menyertai. beliau hanya dapat pick up me kat LCCT dan hantarkan ke destinasi penginapan..


Tiba di LCCT pukul 10;50 pm.. di jemput oleh epol.. Rancangnya akan ke Shah alam untuk lepak dengan geng crazy team kitorang,Dalam perjalanan ,piza sms, beliau telah berada di melaka,,.sadis dowh..Dia tak btaw awal2.. kebetulan bateri hp SE telah kehabisan.. Number phone cik nad takde dalam hp Nokia dedua lagi tu....adess.. call punya call. dapat call along/alonggigi (admin fewett) dapat, dan diberinya number  cik kinah.. alhamdulillah..Along beleter panjang gak la bila citer apa yang berlaku..Dan pesan itu ini..Thanks amik berat lagi kt rina..hu3..
Lantas dengan itu..plan untuk lepak ngan abg saya dan john tak dapat..kerana umah cik kinah kat putrajaya. abg saya di shah alam.. Jauh pulak nak patah balik ,dan epol kena tido awal.. sadis..hu3....













Buat pulak plan yang lain ,epol call sepupu dia dan encik arfizzi,ajak minum ,makan2..Tnggu pulak encik fizzy  datang..kite Makan,minum,lepak2 sampai la pukul 3 cmtu..nantok woohh..
Sian cik nad,sedang tidur dibuai mimpi.hu3..
wuuuu..lihat di atas sana~


Tiba di rumah cik nad layan lagi  .on9 pulak lagi.sampi kol 4:30 baru tertdo..




Rupanya rumah parkie aka baby milo pon kat apartment yang sama ngan nad..zzzz..


Pukul 3 lebih baru dapat bertolak pergi sunway piramid..encik arfizzi ada kes..hu3..


Pusing punya pusing baru jumpa KFC pulak..





Kawan2 saye yang membuatkan saya happy...





Sudah semesti saya tidak sabar berjumpa dengan abg saya ,iaitu encik azrin..yang john cakap seorang yang pemalu.. ampesss john..rupanya kenyataan john itu amat kontra...hu3...
Saya yang pemalu nie jadi tak malu beramah mesra dengan abg saya,john,cumi dan parkie..korang memang crazy la... i likeee!!!!
Duduk dengan dorang nie memang la tak boring, gelak tanpa henti.ada je yang dibahankan..


Mengantuk pon hilang.hu3...






Tidak lupa kat min(ex leader TBH UD/ex Leader RG NE C3) tnggu rina datang lama..sempat jumpa jap pon jadikla..




KOl 9 ikut abg saya dan john lepak kat restoran syed pulak..seksyen 11 shah alam..kat cni lagi la gelak sakan...abg saya yang paling sakan.hu3..


Encik arfizzy dan yang lain tiba beberapa jam kemudian.. cian encik arfizzi.. letih2 pon datang lagi ke situ...hu3... saya amat hargai..wiwiwiwiwiiwiw...really appreciate it!
Don Spark Dan mike 

Kat cni pakat lepak sampai kena halau(kedai ditutup) huhuhuhuh...Don sampai da lewat.tpi,sempat la lagi sembang macam2..


Parkie hantarkan saya ke lcct dengan buah hatinya rozanna..TQ park..
sebelom tu hantarkan cumi pulang ke hostel dia.. tak sempat nk snap gambar dia lompat pagar.hu3..pantas sungguh cumi melompat..


wuwuuwuuuuw.. rasa tak puas lagi nk lepak dengan korang...Semoga ada umur panjang kita jumpa lagi...Saya sayang korang semua..





0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino