Sunday, April 11, 2010

Travian : MYX3 Game Over




 Trops RaTu

Kg Ratu


Ally RG VII


Defend WW dual x


MT RG VII


Akhirnya Game over juga MYX3 .Setelah 4 bulan berlangsung. Pemenangnya ialah Blackid dari ally RG. aku menjaga WW dual x. berada di tempat ke 3.. Tapi WW dual x tetap membanggakan bila mendapat pertahanan terhebat..

"dual x" ( Ammar Mar (RUSHI) & Ariffuddin Ariffin (ciku) ialah pembela yang cemerlang, membunuh musuh-musuhnya di pintu masuk dan melumurkan kawasan sekeliling kampungnya dengan darah mereka. ( tak tahan tul dia punya ayat<---ciku cakap.he3)

Terima  ksih kepada mereka yang menyokong WW dual x .. 

MYX2 dahulu..aku masih noob giler.. taw wat kg. hingga kan kg aku hampir 40..Tapi.ade gak la lebih 50K trops. Terima kasih kepada TT kerana memperkenalkan kami kepada travian.. Kata2 TT masa aku mula main tu merupakan cabaran untuk aku terus sukses dalam permainan nie.. Aku puas hati bila berakhrnya MYX2 dengan kedudukan aku time tu.. sebagai newbie dalam travian.. dari 0 mengenai permainan ini.. sehingga sekarang.. Masih belajar n terus belajar... Travian ini juga dapat membuatkan aku mendapat lebih ramai kawan daripada musuh..walaupon kerana game ini jugakla pernah kehilangan kawan baik.. (contoh  moral yg tidak baik) tetapi hidup perlu diteruskan... dan tak perlulah terus bersikap kebudak budakkan .kerana travian .sebuah permaianan kita kehilangan kawan..amat disesalkan bila berlakunya addict mcm nie... 

Kepada yang pernah kena serang  dan difarm.. Aku mintak maaf .Dah adat permainan game perang.. kena la perang..kalau tak nak kena serang.  main je la farm ville orang kata.he3..... Cabaran tu....  

MYX3 Lebih bermkna dan lebih banyak aku belajar dari mereka yang otai dalam nie.. seperti ..

RUSHi /dual x
ichigo kurosaki / don spark
Kerangke/temerlove
adibb23
Dan lain2 yang aku tak sebutkan disini..Termasuk TiTaniumz /apat...Thanks a lot...
 
MYX3 ..aku dapat mengumpulakn trops yang boleh dibanggakan..Namun frust sebab tak sempat untuk membuat serangan kepada WW.. Ramai yang frust sebab tak dapat menghantar serangan.Termasuk . TiTaniumz /apat yang Frust menonggeng..hehhehe
Kite ketemu lagi di  MYX4 ..

 

 

 http://gadiskalispeluru.blogspot.com/

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino