Friday, May 28, 2010

LIYANA - Hangatnya Cinta


Lagu Nyanyian Penyanyi awal 90an.. Terdengar kat radio sinar.menarik juga.. macam berada di zaman dulo2... layan jer... ni liriknya kat bawah nie...

Sering aku merindu, Rindu pada dirimu
Sering aku teringat,Teringatkan dirimu

Walau waktu/musim berlalu, Kau masih di hati
Sentiasa wajahmu, Bermain di mata

Betapa indahnya cinta, Engkau dan aku
Tak mungkin ku lupakan

Engkau masih ku sayang, Sayang seperti dulu
Cinta mu di hati ku, Masih seharum dulu

Bersama kita rasa Suka dukanya bercinta
Sedang hangatnya cinta Kita pun berjanji setia
Di antara kita Tidak rela berpisah
Demi kerana cinta

Apapun terjadi, Kau tetap ku cinta
Kerana cintamu abadi di hatiku
Apa pun terjadi Pulanglah sayangku/padaku
Kerana kau kekasihku

Adat orang bercinta, Semuanya indah saja
Bila sudah kecewa, Sungguh pahit terasa

Alangkah indahnya
Jika kau dan aku
Saling menyayangi/memahami dan
Saling setia
Betapa rindunya/indahnya
Di dalam hatiku
Kasih dan sayang

http://gadiskalispeluru.blogspot.com/





2 comments:

Lynda.CG on June 1, 2010 at 11:14 AM said...

Aaaaaaa..sangat cute. td cam berkobar nk tau lagu apa. dgr yiutube je teringat. mmg syahdu kan

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on June 2, 2010 at 11:44 PM said...

mmg syahdu gilerk

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino