Monday, November 23, 2009

You mean everything to me - NEIL SEDAKA





Dengar  lagu ni kat program Jangan lupa Lirik kendalian  Aznil kat Astro,teringat pulak masa aku darjah 6.Lepas UPSR..kami ada la latihan untuk hari penyampaian Hadiah..Dan lepas uPSR,cikgu benarkan kami menyanyi dan buat aktiviti kat bilik sumber.Masa nie la sesapa pon leh buat latihan nyayian.Then lagu nie la yang cikgu pilih..semua pakat boleh hafal lagu nie masa tu..Senang nak ikut kan lagu nie.. Fikri,budak classmate aku.yang jugak anak cikgu aku..dia yang akan menyanyi masa hari penyampaian hadiah...lama tak nampak dia.Sekarang dia bukak restoran kat Pokok Sena.Western Food  yang diberi nama Restoran Santai..
Berbeza betol kawan aku sorang tu skrg...Tak seperti masa dia kat sekolah rendah.Masa kat U,dia dah jadi Playboy.Dan tak habiskan pengajian dia pon.cian cikgu Tat..Bestnya bila teringatkan time sekolah rendah..Masa last day sekolah tu.sedih sangat nak tinggalkan sekolah.Cikgu2 baik ..Mesra..eiii..windunya zaman kanak2 aku ..MyEm0.Com

4 comments:

faEQ on November 24, 2009 at 11:02 AM said...

setiap org akan melalui situasi ni..meninggalkan dan ditinggalkan.huhuhu..

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on November 24, 2009 at 11:26 AM said...

ditinggalkan tu sakit tu.huhuhuhuh:P

|arieza| on November 25, 2009 at 12:36 AM said...

meninggalkan kdg2 sakit juge :(

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on November 25, 2009 at 1:02 PM said...

aahh mmg kdg2 sakitjuge meninggalkan..

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino