Wednesday, October 28, 2009

Besday Haris Abid Dan Nur Hana



Tanggal 26.10.2009 yang lalu,genaplah usia anak ku satu tahun.cepatnya masa berlalu.
Seinggat aku,baru sekejap ja mak dia pergi tinggalkan dia sebaik habis pantang masa setahun lalu.
Kini dia hampir boleh berjalan,masih belum berani untuk berjalan lepas tangan.tapi,dah pandai panjat
atas katil aku dan atas sofa..Gigi dah 4 batang.
Kemarin bawak dia amik ubat kat klinik kerajaan .kat pokok sena.gila lama nak mampos tunggu giliran.
kira buatkan aku tobat dah takmo p lagi klinik tu.bayangkan tunggu dari kol 9 sampai kol 12.
kalau aku ja yang tunggu takpa.masalahnya anak aku nie,mana la nak duduk diam 3 jam tu beb.
punya tak tahan lagi.terpaksa lepaskan dia merangkak atas lantai yang tidak bersih itu.
kerana tiada tempat untuk kanak2 bermain.dan anak aku pulak mana le nak duduk diam..menjerit dengar suara dia je la.lantaran itu aku terpaksa lepaskan dia merangkak kat lantai.comot habis..
Besday sabtu lalu diadakan sekali dengan besday anak kak aku yang kedua. tarikh lahir dia 28hb 10.
tapi,saja wat sekali sebab beza tak jauh..usia yang ke 12 tahun dah.daha anak dara dah pon..
Semoga anak aku sihat walafiat dan tidak perlu pembedahan nanti.MyEm0.Com


 Yang Sorang tu lebih dari orang yang ulangtahun..







3 comments:

|arieza| on October 28, 2009 at 1:46 AM said...

erk anak you? anak angkat you ek rina?

Fatt Chin Choy on October 28, 2009 at 2:09 AM said...

dua jer? x nak tambah lg

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on October 28, 2009 at 7:42 AM said...

|arieza| : ..mukan la.huhuhuh.anak sedara ai .anak adik ai :P

Fatt: u nak join ke :P

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino