Thursday, July 03, 2008

**Salam Dariku***


waahhh sejak dua menjak ni memang bz godek blog nie nak bagi cun tapi tak cun jugak..dh lama rasa tak membloging..tapi lom sampai setahun rasanya...Sebelum nie dah ada blog dah.. adriana fewett.blog.com...tapi dah tutop..sayang tol dengan blog tu..tu la blog yang penuh makna sebab along tolong masa mula2 nak membloging dlu..blog tu rasanya mcm senang je nk godek...best sangat...macam2 dh wat dan curahkn kt blog tu..eiiiiiii..rindunya kat blog tu... :( ..

yang nie lak leh buat nie bila abe G(geliga) ajak buat...huhuh...dan terus buat lak bila pakat sebut2 pasal blog nie... pastu mula la daku mengila godek smpai sakit mata duk godek mender nie..hahha.mecih abe G..

sila2 la kawan2 komen blog daku ini yg semak lagi..maklumla rumah baru.hhehehhe..

2 comments:

e.i.s.r.a.a on July 4, 2008 at 4:42 AM said...

salam singgah.
uhuk huk huk.
saja nak buang kahak di sini.
=)

Dato G on July 4, 2008 at 7:58 AM said...

oittt...ehem ehem..xdak keja lain kah asyik nk buang kuman jak...:P

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino