Wednesday, March 31, 2010

Nasi Lalapan, Muara, Miri


Restoran Muara,Terletak di Waterfront Miri , Sarawak.. Berhampiran dengan Kedai Kek Siti Payung.
Kedai ni popular dengan nasi lalapan. Masa aku singgah lepas balik dari Niah petang tu..ramai ,dan majoriti nya makan nasi lalapan nie..adik atiya tu kata memang terkenal kat cni.So,aku yg tak makan dari pagi. singgah la makan . . dorang pangei gak nasi ayam penyek..

Bukan ada apa sangat. Nasi  Putih.dengan lauk yg kita nak pilih.ikan atau daging.. kemudian.dia letak bermacam2 ulam (kubis, pucuk ubi, timun,kacang panjang, ) tempe goreng ,taukua goreng dan sambal belacan.. aku pilih ayam.. Ayam penyek kot depa sebut.. aku yg memang makan ulam nie,memang la sedap.cuma aku sepatutnya kena tambah oder lauk lain sbb takda kuah.huhuhuh...hanya RM9. untuk nasi lalapan ayam.
.
Permndangan dari restoran muara

2 comments:

Lynda.CG on March 31, 2010 at 5:39 PM said...

lapar pula tgk makanan tu. yummy

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on April 11, 2010 at 7:39 PM said...

tengok time lapaq.mmg lapaq.huhuhuhuh

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino