Friday, November 22, 2013

Adira - Dewi Cinta (OST "Dewi Cinta") With Lyrics HD





Apa yang perlu ku lakukan
Untuk menyatakan padamu
Yang cinta ini adalah tanpa batasan
Percayalah yang diri ini
Hanya untuk bersama mu
Ke mana pun jua
Andai hayat bersamaku

Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat
Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat
Wahai dewi dewi cinta
Katakanlah pada dia
Yang diriku ini adalah ratu cinta
Yang sangat menyayangimu
Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat
Maaflah wahai sayang
Andai dirimu terasa
Diriku yang jauh
Tapi percayalah aku tetap dekat
Tapi percayalah aku tetap dekat

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino