Monday, April 19, 2010

Gadis Kalis Peluru


Erm..ramai yang tertanya.. mengapa gadis kalis peluru.. da lama gak aku pakai nama nie sebaik aku dengar lagu monoloQue. Perempuan Kalis Peluru .
So.dari situ dapat la nama Gadis Kalis Peluru yang aku pakai kt travian blog atau mana2... Dan ada sebab sebaliknya jugak sedikit sebanyak.he3.. 
Bawah ni lirik Lagu Perempuan Kalis Peluru:Monoloque

Tamatnya sumpahan sejak mendengar suara
Dikejutkan diri ini dari mmpi mati lemas
Seperti cahaya dihujung corong gelap
Kasih syg yg dicurahkn seperti emak

Tak terniat membuat menangis air mata mengalir
Terburu-buru bertindak melulu sememangnya semula jadi

Langkah mayatku dahulu satu pesanan
Kepada mereka yang selalu asyik megganggu
Saya dan awak ditempatkn sehidup semati
Kau dan aku merentasi dibasahi

*chorus
Tak berniat membuat menangis air mata mengalir
Terburu buru bertindak melulu smemangnya smulajadi
Hanya kau seorang di dalam berjuta-juta ribu
Aku cemburu dgn Mu
perempuan kalis peluru*

Jauh dimata dekat dihati
Walaupun mati perang dunia
Mandi tak lena Tidur tak basah
seperti mati hidup semula



harapan semoga selamat ke akhir hayat
tolong tunggu!!!!
tolong tunggu!!!!

jangan was-was tak perlu ragu denganku
hanya kau seorang didalam bejuta ribu



0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino