Friday, November 06, 2009

Jauh Di Sudut Hati


Sayang
Kubawa jauh rinduku
Kerna aku telah tahu
Kau bukan milikku

Sayang
Sesunguhnya bukan mudah
Menjalani hidup ini
Tanpa kau di sisi

Jauh disudut hati
Aku masih bermimpi
Mimpi yang indah
Esok kau kembali

Jauh di sudut hati
Ada waktu-waktunya
Aku berdoa
Kau pulang semula

Sayang
Biar ku mengingatimu
Biar kugantung harapan
Hingga sampai waktu
Nafas terakhirku

MyEm0.Com
Lagu yang membawa banyak kenangan buatku.Lagu nie la jugak yang aku nyanyikan secara live kat fewett radio.But,bukan aku suka suki nyanyi,.Tapi,kena denda sebab typo banyak masa shout kat SB fewett dan post fewett forum..hahahaha...MyEm0.Com cesss....memang sumbang le sangat.tapi,aku dapat nyanyikan sampai abis gak.kahkahkah.... 

Lagu ini juga aku semadikan buat seseorang yang jauh nun di sana.. 

MyEm0.Com

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino