Saturday, October 31, 2009

Kena Kursus Lagi




Pa punya keja.aduhaiii.mencik tol camnie.selepas itu.terus aku masuukan baju dalam beg.bersiap,tanpa sempat makan terus ke umah member aku dan pergi ngan dorang...Tak suka betol aa cmtu... Mujur aku tak lupa suar kecik dalam keadaan tergesa itew.keh keh keh..Kat Bawah nie,aku tempek serba sedikit gambar aku time kursus tu.Kursus Membaca dan menulis AL-QURAN Kod BRAILLE Arab.





 
Kunci Bilik 502
  
Permandangan Darul Aman Suite Hotel
 
Suasana dari Restoran Ke Padang Golf
 
Swimming Pool 
  

Laicikang
 
Makan tengahari:Mana nasi? hehhehe..nasi sekit.lauk banyak.
eh,ulam yang banyak. 

Makan Malam.Air Strawberi.Wana Merah tu.
 
Minuman Ketika Makan tengahari.Jus Appel Rasanya nie..Boleh tahan.
  

  
KOrang Leh Baca ke titik2 tu? hehhehehe..

  
Ini la Mesin Braille.

  
Kena Tumpu ..




3 comments:

Anonymous said...

kenapa korang belajar braille?

|.a.r.i.e.z.a.| on November 1, 2009 at 7:42 PM said...

aah la ngape u kena bljr braille?

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on November 1, 2009 at 11:30 PM said...

sekolah kami ade dua sekolah dalam 1 sekolah.satu tu budak2 normal.satu lagi.budak2 masalah penglihatan.so,kami nie pelapis kepada guru yg ada utk mengajar budak2 masalah penglihatan tu nanti.;) sebab tu kami kena kursus yg tu..supaya nanti leh ganti guru yg ade.

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino