Monday, April 20, 2009

**Tag Paksaan Dari Hakita


Tanda
1-tanda kamu badmood ? >>
Aku senyap..@sigh
2-tanda kamu marah?? >> Diam..Kalau orang tanya aku jawab sepatah jek@sigh@rajuk:yawn:
3-tanda kamu sinting? >>Sinting tu apa??
4-Tnda2 kamu malu>>>Senyum dan diam..(mna bleh taw cmne)alahai:woooh:
5-tanda2 kamu sedang cemburu...>>>@ketuk:damn::argh:
6-tanda2 kamu sedang sedih->>>::(

7-tanda2 kamu gembira >>>:sweaty::inlove:
APA
1-Apa warna baju kamu pakai sekarang>>>
Biru:wala:
2-Apakah kamu termasuk dalam orang yang suka shopping?>>Pasti..

3-Adakah kamu percaya love at first sight?>>>Ntah..susah nak suka seseorang.

4-Apa ingin kamu lakukan sekarang?>>:males:pergi ke beberapa tempat untuk bercuti.tapi.uwaaaaaa:ayokona:

5-Apa rase di hati kamu sekarang? >>Tengah Pikirkan alasan:antok:

BILA
1-bila pertama kali kamu dilahirkan di dunia?>>>pada 30/3/19** tengahari(sebab tu ketegaq)
:sakit:

2-Bila saat terindah dalam hidup kamu? >>cmne ek? bersama mereka2 yang tersayang:eheh:

3-bila kali terakhir kamu dimarahi ibubapa?>>Kemarin kot..ntah la

4-Bila kamu akan married? >>>>Waallua'lam

BAGAIMANA
1-Bagaimana jika ada orang buat kamu sakit ati?>>>
Balas balik aaaa ..hahhaha..aku nie jenis susah nak lupa apa orang buat kat aku.tambah2 kalau buat sampai aku sakit ati hingga jath ayaq mata.haaa..never to say a sorry aa... @takbolemakan masa bertahun boleh jadi aku nak bebaik balik dengan manusia tu.. Pernah aku rasa dikhianati..4 tahun jugak aa aku rasa aku baik balik..tu pon sebab aku nak menjodohkan 2 orang kawan aku nie..at last depa kahwin..syukur.. Jangan main..aku kan PENDENDAM..@setan

2-Bagaimana jika ada orang cakap kamu lawa/hensem?>>Malu la.. then syukur kepadaNYa

3-Bagaimana jika ada teman kamu meninggalkan kamu?>>>::(oh..redha jek la..

4-Bagaimana jika ada orang tidak sukakan kamu?>>>>huh.. Bo layan aa..aku lagi tak suka kat dia:astig:dia ingat dia ensem sangat ke..bleh blaa

5-Bagaimana jika kamu bangun tido, kamu di kelilingi api?>>>Isk/.nauzubillah..takde soklan len ke nak tanya nieh@tensyen

6-Bagaimana jika kamu keseorangan? >>>Memang selalu sorang ape.sebab aku kan belom kawen..ape laa...:yawn:

SIAPA?

Hahh.abis jugak aku jawab dengan keterpaksaan..

nah orang2 di bawah nie..sila la jawab TAG sengal nie.hahhaha

1-anis
2-kimmy K[ehoza]
3-abe setim
4-Hannin[mrs fairuz]

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino