Tuesday, March 03, 2009

**Hari-Hari Yang Mengantukkan


adeh.. semalam aku tido awal giler.pukul 10 lebih aku da tido.. Sebaik je tahu dier aku tak dapat on9.Saat aku mengucapkan selamat berdinner..(Dier terkejut sebab time tu mmg dier tgh makan).huhuh....Sehati sejiwa..la katakan.muhahhahaa...dier ada kat K. T.bertambah la kemengantukkan aku..tambahan pulak hujan tengah turun.wuuuuuuuu...... terus aku tarik selimut.. Mesage2 .dapat call..nampaknye lambatlagi kalau dier dapat on9 pon.Sebab dorang g teman boss sembng2 kat kedai kppi lak.tah pukul berapa nak abis..adeh deh... .mata aku makin stim kemengantukkan..adeh... Pas dapat panggilan.terus aku ter zzzzzzzzzzzzzzzz..
:sleep:

Terbangun dapat mesage kol 12.. lom balik lagik..tengah rancak sembang.hurmmm.... tunggu jap.pastu terzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ....balik...
:sleep:
Sedar2 dah pukul 2.tengok2 dah ada message dier cakap dah sampai htel..hu3..nampaknya nyenyak tol aku titon.. aku message balik tak berbaas..nampaknye dia tengah titon..aku pon sambung zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz balik

:sleep:
waaa...gler aaa... musim kemengantukkan betul..pagi pon titon lagi selom g sekolah.hu3...
sekarang pon mengantuk jugak..adehhhhhhhhhh...

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino