Tuesday, December 02, 2008

**Yeyyyyyyyyyyyyy..Dapat Cenderahati Dari Orang Brisbol,UK


Salam semua pengunjung2 blogku ..Terima kasih kerana melawat ..
Ehehehe arini nak citer sesuatu yang surprise yang berlaku...Tengah2 aku online godek2 blog nie..mengadap pc kesayangan ku..merangkap kekasih gelapku ini..posmen mai..Ayah aku le layan posmen tu..aku kalau posmen mai antar surat ke ape..aku tak kan pergi terpa lagi.bior depa balik baru le aku p jenguk peti surat..itu le tebiat aku..
Mak aku pangei le aku ,bagitau posmen mai..aku nie wat dek je la..sebab tak rasa apa2 untuk aku pon..takde member bagitau nak kirim ape2 pon.. Tapi ,mak aku pangei jugak lagi..dia kata untuk aku..kena sign..tapi ayah aku da sign..ingat kan surat mahkamah ke ape..sebab skarang tengah berlaku proses tuntutan insuran kes adik aku excident ritu..motor plak atas nama aku..ingatkan kes tu le..huhuhuh..


Dan bila tengok dan tahu ada bungkusan..aku da agak.mesti dari zie.azieye84..member fewett yang kije kat brisbol,UK ..tapi sekarang dia balik bercuti kat malaysia.ingatkan juga dia saje2 je gurau nak hadiahkan aku jaket ..ehehhehe... rupanye betul..memang padan le sangat dengan aku...

Mekasih zie..sayam kat ang huhuhuh...sowy la takde ape2 lak nak balas..cuma balas dengan doa moga ang diberikan baby cepat2..nak tengok baby ang tersengeh dan suke wat peace macam ang dak.hahhahhaa...

.ehehehehe.muah tu zie manyak2..

2 comments:

Pelawak Durja on December 11, 2008 at 10:06 PM said...

Ahak.. best best. siap leh dapat hadiah.. hahaha...

Dondo Chakka on December 12, 2008 at 8:50 PM said...

huwaaaaaaa... mamazie bg hadiah kat rinak jaa.. kat svel tak bagikkk.. huwaaaaaaaaaa :( :( :( wakakaka

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino