Thursday, December 11, 2008

**Majlis Kahwin Sahabat Baikku-Atiff & Din (Sebelah Pihak Perempuan)


aku yg dikatakan dua beradik dgn atiff..
tiap org pasti tanya nie dua beradik eks..
muka sama ja..muahhahaha,,samakah..??
selama nie takda pon cakap sama,
mai hari ni sume cakap dua beradik..adeh deh,,
sebab rapat n mesra kot kami nie.huhuhh
Set bilik tido yang dipinjamkan dariku .. berguna juge aku beli cadar ni mahe2..:P

aku,atif, enot,ida..teman rapat masa zaman sekolahan.skrg enot dah tak rapat dgn kami.huhuhu


Comei la plak tgok din nie..mcm budak2 :P
Bersama Sanak Saudaranya
Nampak putih la plak kawan aku arini..
Aku Bergambar Bersama 2 Temanku

2 comments:

Dondo Chakka on December 12, 2008 at 8:46 PM said...

err... din ni ada iras2 toi af6 laa.. nak sainnn... :P

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. on December 12, 2008 at 8:47 PM said...

erkk???

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino