Friday, October 24, 2008

DapaT AnaK SeDaRa BaRu


Tanggal pagi 24 oktober..aku dapat nak sedara/anak menakan yang ke 6.iaitu anak adik aku..baby lelaki...Kalau ikutkan due date dah lepas .15/10 ritu due.tapi,kalau tak bersalin gak doktor suro masuk wad 24/20/2008..tapi semalam dah sakit adik ipaq aku tu.terus bawak p sepital sultanah bahiyah..oleh kerana baby dah berak dalam kandungan,doktor kena wat operation la.takot baby lemas dan makan anjis lak.huhuh.mak aku cakap,macam aku dulu la.lom sempat lahir dah buang kat dalam..tapi mak aku dulu tak la kena oparate..aku dulu masa mak aku mengandungkan aku,terlebih due 2 bulan.ala dulu2 bukan doktor kisah..selagi tak bersalin,duk la lama mana pon dalam tu.huhuhuh..

aiseyh termasuk cite sal aku lak...eheheee mak aku cakap muka baby tu iras muka anak abaang aku yang kedua..so,bila aku khabarkan kat kak ipaq aku,tak sabar dia nak balik tengok.ehehehe..gambar baby tak de lagi la.sebba aku pon lom tengok lagi..nanti aku lekatkan la ga,bar baby tu kat cnie..oke..sampai sini dlu..nak sambung semak soklan exam bebudak lak nie... :)

0 comments:

 

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino